6 Easy Snacks You'll Want To Make Again And Again


heforx 6 Easy Snacks You'll Want To Make Again And Again

Black Friday Shop


Check us out on Facebook! – facebook.com/buzzfeedtasty

Credits:



source

42 Comments

  1. Alison Joseph September 3, 2020

    Is it only me that watches the videos and says I'm going to make it but ends up never doing it lol

  2. Gani H September 3, 2020

    3:03 what is the powder they roll it in?

  3. Mazin Zahid September 3, 2020

    Who's hungry?

  4. Robenson Joseph September 3, 2020

    Triple-decker triple never ever

  5. A J September 3, 2020

    yall ever been so hungry that you don’t even feel that your hungry anymore

  6. Bobbi Frank September 3, 2020

    Bruh the first one is just a sandwich without bread

  7. ya yeet September 3, 2020

    he used da glizzy !?

  8. sheeba pindi September 3, 2020

    i full watch video

  9. sheeba pindi September 3, 2020

    Zbrdust food keep it up Allah bless you lk70

  10. Make It & TBD September 3, 2020

    💕

  11. jvsgyouth September 3, 2020

    1:44 is this upside down or is it just me??

  12. PixelMator September 3, 2020

    Man, quaranting is really messing me up… I never watch recipe videos goddamit, im watching an cucumber with cheese inside

  13. shoeisconfused September 3, 2020

    AAYOOO🔇MAN🔇JUST🔇PUT🔇FORSKIN🔇ON🔇A🔇GLIZZY🔇HE🔇A🔇GLIZZY🔇MAKER🔇GOD🔇

  14. Von Draws September 3, 2020

    Tasty: Chocolate Hazelnut Spread

    Me: Its nutella gaddammit

  15. Krishna Prabhanjan September 3, 2020

    the number of bowls and utensils y’all use bothers me at a cellular level

  16. CRACKHEAD._. September 3, 2020

    Bruh I’m crying I’ve here I can’t cook 😂

  17. CRACKHEAD._. September 3, 2020

    Og

  18. piddle pie September 3, 2020

    I wanna snack I'm not about to fry a pound of mince

  19. KEERTHANA S September 3, 2020

    This music was making me be so royal

  20. Aram Farjami September 3, 2020
  21. • NoobieYEEYEE • September 3, 2020

    I think Tasty only makes videos for money, never saw him/her interact with fans

  22. Reina Oreo September 3, 2020

    Now I’m hungry I wanna eat that 😋😋

  23. Widaad Tape September 3, 2020

    I literally have nothing nice to eat in my house and I’m Killing myself by watching these videos

  24. Shocky Waves September 3, 2020

    How in the 🤬 world do y’all get so many likes my max is 1

  25. Cibele Alvares September 3, 2020

    Bshshshs SMS sgsgs

  26. Sapphira September 3, 2020

    Yeah it’s easy but i dont have the ingredients

  27. Dio but I'm not dio but it is I, DIO September 3, 2020

    So you did the souffle in TWO videos, the exact same clip…

  28. Hayden Ervin September 3, 2020

    I’m so bored I’m actually productive

  29. Von 1s September 3, 2020

    I love the background song!!!!

  30. criptos infinity September 3, 2020

    Not gonna lie I watch these videos for the comments.

  31. Verccore Verccore September 3, 2020

    OMG ITS 3AM I CANT SLEEP I NEED FOOD

  32. Teazy B September 3, 2020

    The one time I don’t have eggs

  33. Luis Rivera September 3, 2020

    When you have all the ingredients except the ones mentioned:

  34. Vianna Ali September 3, 2020

    that is not funny to see that but it is yummy

  35. cheez bergher September 3, 2020

    I did one of them and failed so bad that i dont wanna do it again

  36. Citruzz September 3, 2020

    yeah no ill stick to my bowl of cereal

  37. LapisCasey September 3, 2020

    heres one: Microwave a ravioli cup and boom 💥

  38. v0id but scuffedツ September 3, 2020

    Welcome back to another episode of
    “I’m hungry and I need consumption of food right now”

  39. Lost Vlogs September 3, 2020

    Me: hmmmm a triple decker cucumber sandwich could taste nice

    (After making it…..)

    I thought wrong…

  40. Akbar Mulianda Rusdi Abidin Putra September 3, 2020

    I'm watching this but not gonna actually cook

  41. Tien Nguyen September 3, 2020

    guy can you give me the link music

  42. Im_ Zunccy September 3, 2020

    No ones talking about how they just mixed what looked like oil into a cream at 0:53

Leave a Comment

Black Friday 2020 Best Buy 2020